marți, 30 iulie 2013

Pentru ca in cateva zile betonul turnat s-a intarit am inceput sa achizitionez o parte din materialele necesare....
In prima faza am luat asa :
- 306 caramizi marca BRIKSTON cu model de la Bricostore deoarece acolo am gasit cel mai bun pret....1.55 ron/bucata
- 6 saci de adeziv ( cererea expresa a prietenului si executantului principal al acestui gratar , maestrul Calin Corsei din Navodari...undeva pe la 15 lei/sac
- o "galeata" ceva mai mare pentru realizarea mortarului
- o mistrie neserioasa pentru mine :))))
- un cancioc tot pentru mine 

Costuri totale cu transport inclus 595 Ron

Am uitat sa mentionez ca proiectul se intinde pe cateva duminici deoarece prietenul Calin este implicat in mai multe proiecte iar duminca este singura zi libera a lui.....sau ERA singura zi libera :P

Ca sa nu va plictisesc va atasez in filmulet cu prima zi de lucru :

http://www.youtube.com/watch?v=C74eTO_n5zU

Migala multa , calm , pricepere , apa rece , 2 bidoane de cola si multe tigari.......rezultatul : 4 randuri de caramida ridicate , 4 saci de adeziv consumati si cam atat.....dezamagirea mea era maxima si ma gandeam ca daca asa va evolua proiectul meu atunci cu siguranta undeva prin septembrie ( cel mai devreme ) am sa vad fumul iesind pe horn. Va las sa "savurati" acest filmulet dupa care am sa va pregatesc Ziua 2.....vizionare placuta.

Va atasez si cateva fotografii din prima etapa a constructiei :

1. Finalul primei zile

 2. Inceputul....si vatra plitei
 3. Curatenia dupa ziua 1
 
 
 4. Oarecum din lateral
 
 5. Calin la treaba :P
 
 6. Mai de departe putin
 7. Ce a mai ramas din primele 306 caramizi Brikstone





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu