miercuri, 31 iulie 2013

   Buna dimineata pentru a doua oara dragi prieteni

   Pentru ca ieri v-am prezentat in linii foarte mari inceputul executiei gratarului meu de curte , astazi am sa continui cu ziua 3. Promit ca la final am sa fac o prezentare foarte in amanunt cu absolut toti pasii si toate calculele ce trebuie facute pentru ca produsul final sa nu fie o mare dezamagire.

   Dupa cum bine s-a vazut in primele postari ,in zilele 1 si 2 am reusit sa ne ridicam cca 8 randuri de caramida , sa confectionam arcadele de sub viitorul gratar si de sub masa de lucru , am reusit sa fixam usa de teracota la viitoarea plita , sa "pozam" pozitia gratarului ( a cenusarului ) si cam atat. 
   Stiu ca pare ca ne miscam greu dar va rog sa ma credeti ca la fiecare caramida pusa pe pozitie trebuie folosit bolobocul pentru ca atat verticalitatea cat si linia sa fie respectata la marele fix. Este suficient ca una dintre caramizi sa fie pusa putin stranmb si totul se duce de rapa.
   Asadar pentru ziua 3 era programat ca sa ne ridicam cu restul caramizilor pana la viitoarea placa , sa turnam placa aferenta iar daca mai ramanea timp trebuia sa terminam plita. Pentru ca a fost destul de multa migala la taiatul caramizilor montate intre cele 2 arcade precum si in stanga si in dreapta lor , plus cofrarea viitoarei placi cu armare samd timpul s-a scurs repede.
   Pentru armatura am folosit fier beton de 10 plus o bucata de plasa de fier . Placa s-a turnat numai in locatia unde se vor afla gratarul si masa de lucru. Nu am turnat placa si in locatia plitei deoarece ...veti vedea mai traziu :P
   Odata cofrat asa cum se va vedea in poza am decurs la pregatirea betonului din nisip ( vreo 2 roabe ) , ciment ( 1 sac si jumatate ) si pietris ( vreo 2 sacotei ). A iesit treaba buna intr-un final asa ca va las sa va delectati cu filmuletul zilei 3.

Ziua 3 : http://www.youtube.com/watch?v=Je7ZasWApZU

   Peste cateva ore am sa atasez si toate pozele facute 

  Costuri materiale ziua 3 :

1. 4 bare de fier de 10 x 6 m/bara plus "atentia baiatului care le-a taiat dupa dimensiuni ) + 1 sac de ciment + 2 saci de pietris - 85 ron
2. Nisip "imprumutat" de la vecinul 
3. Apa era...:)))
4. Sarma pentru legarea barelor de armatura am gasit


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu