marți, 30 iulie 2013

Buna ziua dragi cititori ai acestui blog

Dupa cum bine v-ati dat seama acest blog este creat de un impatimit al gratarului traditional romanesc , al fumului inconfundabil dar si a muzicii lautaresti autentice.

Mi-am dorit ca toti vizitatorii acestui blog sa scape de stressul de a incepe constructia unui astfel de gratar de teama costurilor de teama faptului ca este cine stie ce complicat sau altfel de factori negativi.

Dupa 3 zile de munca am ajuns la concluzia ca important este sa ai vointa si sa crezi in ceea ce vrei sa faci....mai departe este istorie. Faptul ca zeci si zeci de site-uri iti prezinta modele si preturi de iti vine sa o iei razna nu inseamna ca prezinta si realitatea asa cum trebuie ea perceputa.

Am sa prezint in acest blog fiecare etapa de construire , fiecare componenta a gratarului , fiecare banut cheltuit ca d-voastra sa puteti face o comparatie cu ce preturi se percep in tarisoara noastra draga.

2 comentarii:

  1. buna idee domne'....bravo pentru curaj

    RăspundețiȘtergere
  2. As dori daca puteți să-mi construiți și mie un grătar s-au cum sa procedez sa putem vb sunt din constanta 0727608162

    RăspundețiȘtergere